Het verhaal van Grown Alchemist

Het verhaal van Grown Alchemist

Het verhaal van Grown Alchemist

GROWN = geen gemaakte maar gekweekte ingrediënten

ALCHEMIST = de ingrediënten op een beredeneerde, zinvolle manier combineren

 

En wat zorgt dan voor de succesformule voor dit sterke Australische schoonheidsmerk?

    1. Een solide basis, gebouwd op een holistische en wetenschappelijke benadering

      Bij Grown Alchemist identificeren ze mechanismen die het verouderingsproces van het lichaam en de huid reguleren. Ze noemen zichzelf hierdoor 'het schoonheidsbedrijf van de toekomst'. Ze benutten het vermogen van het lichaam om de huidveroudering te vertragen en dit liefst zowel van buiten- als binnenuit.

    2. Een stevige portie wetenschappelijk onderzoek
      De verzorgingsproducten van Grown Alchemist worden algemeen erkend als koplopers op het gebied van efficiënte anti-aging technologie. Hun team van cosmetische scheikundigen zit verspreid over onderzoekslaboratoria in Londen, Parijs, Zwitserland, Spanje en Australië. Zij zijn onophoudelijk op zoek naar perfecte formules om de beloofde resultaten te garanderen.

    3. Een goeie schep duidelijkheid
      Evolutie in huidverzorging, dat is waar dit merk naar werkt. Met hun wetenschappelijk innovatieve formules willen ze invloed uitoefenen op de manier waarop het lichaam de huid herstelt en regenereert. Dit kan, volgens onderzoek, het best met natuurlijke ingrediënten (waar wij uiteraard ook fan van zijn!). Zo zetten ze optimaal in op de eigen celvernieuwing van de huid met 'propere' producten.

    4. Een scheutje familiaal ondernemerschap
      Jonge afgestudeerden Keston & Jeremy stampten samen, met hun passie voor design en productontwikkeling, een internationaal adviesbureau uit de grond. Hiermee ontwikkelden ze producten voor grote wereldmerken. Na enige verdieping in de wetenschap stuitten ze tijdens hun testen op baanbrekend onderzoek dat bewees dat voordurend gebruik van natuurlijke actieve ingrediënten de gezondheid van de huidcellen direct verbeterde, huidfunctie optimaliseerde en tekenen van veroudering terugdraaide. Daar konden ze zelf mee aan de slag als basis van hun eigen merk.

    5. Een flinke lepel durf en daadkracht
      Ze lanceerden Grown Alchemist, ontwikkelden formules met een unieke synergie tussen biologie en cosmetische chemie, en creëerden "Bio-compatibele Schoonheid". Hun handelsmerk in het huidverzorgingsysteem werd al snel: reinigen, detoxen, activeren.

    6. Een snuifje overtuigingskracht
      Niet enkel wij zijn enorme fan van de producten en werking van Grown Alchemist. Zo stuurde Alexander Wang zijn modellen over de Parijse en New York Fashion Week runways met een stralende huid dankzij een op maat gemaakt Grown Alchemist huidverzorgingsregime.